vår?

slaskvädret har kommit till umeå. imorse när jag klev upp klockan fem, då
var det tre plusgrader och regnade. mitt i dan började det snöa.. men det
är fortfarande plusgrader.
igår var jag på op hela förmiddagen. kikade på en sigmoideumresektion, dvs.
att man tar bort nedersta delen av tjocktarmen och sedan lägger upp en stomi
(tarmen mynnar uppe på magen). det var intressant med jobbigt att stå på en
pall i typ fyra timmar.. idag har jag haft mitt första egna ankomstsamtal och
jag känner att det börjar rulla på riktigt bra nu. känns så skönt, och nu ser jag
fram emot nästa praktik när jag kan börja bli ännu mer självständig..




jag har också fått ett enormt sug efter fotboll. jag funderar på om jag ska
försöka leta reda på något lag i umeå som kan tänkas behöva en gammal
avdankad vänsterback. det tåls att tänkas på.

nu tror jag att jag och jonken ska ta en promenad till ica.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: moster

slaskvädret har kommit även till Ösd...

2010-03-10 @ 19:28:19
Postat av: Mamma

och till Strömsund.....

2010-03-11 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0