vvh.

carlsson befinner sig just nu på andra våningen på vvh. har spenderat
morgonen med projektplansskrivande. dock tog min kompanjon och
drog ner på stan för att käka lunch med sin kille.. och i väntan på lunch-
kamrater passar jag på att "göra" internet. ni vet, facebook, blogg,
hotmail å annat krafs..

.. och till nåt helt annat:
ikväll måste jag och min kära sambo städa. med tanke på att vi inte
städat sedan vi flyttade in (okej, jag har dammsugat en gång) så vore
det verkligen på sin plats med lite uppfräschning innan helgen..

efter städningen kanske jag kan lägga upp lite bilder på lägenheten för
er nyfikna. eller egentligen ska jag inte det, för dom som är nyfikna
måste komma och hälsa på och titta hur det ser ut ;)

hörs.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: annie

Jag är nyfiken och vill såklart komma och hälsa på!

Hoppas allt är bra med er ! :)

2010-05-20 @ 19:16:08
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: moster

jo snälla en liten sneak peak bara då.... ;)

2010-05-22 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0