lordag ..

hola people. trettio grader varmt minst maste det vara har. och tjugofem
i havet. stora roliga vagor var det idag nar vi var en snabbis pa stranden
ocksa :)
igarkvall var vi inne i malaga pa feriainvigningen , kollade pa en capoeira-
uppvisning och pa massor med fyverkerier. vackert var det iaf :) vi gick
ocksa till monkey bar , en bar som en svensk och tva norskar ager. mkt
trevlit dar , traffade lite svenskar och sa :)
nu ska vi in till malaga och kolla lite pa ferian pa dagtid .. imorrn blir det
en heldag pa stranden igen. ska forsoka att inte branna mig nagot mer.
har brant mig under brosten och pa laren.

JON , om du laser det har : jag ringer dig imorrn. alskar dig.

och BAJBSEN : vi hors nat. jag&mg love you.

adios amgios ,

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0