mandag i spanien :)

hejhej , sverige. har ar allt varmt & gott som vanligt .. vi har legat pa stranden
aven idag. blivit annu mer bruna :) har ocksa skaffat mig en grisrand ovanfor
troskanten , hihi :P brannt mig lite grann .. men imorrn ar det back to beachen.

var pa kopcentret dar madde jobbar ikvall , men jag & min gullmg kannde att
vi behovde lite mer tid dar , sa vi aker dit en svang imorrn ocksa. pa formiddan.
eftermiddan & kvallen blir pa stranden , for dar kan man ju vara enda tills typ
nio , och solen tar ju anda tills den gar ner .. men nan solnedgang kan man inte
kika pa har iaf , den varar i typ en kvart , sen ar det svart :P hih.

ar val sovdags snart , om vi inte ska kika pa nan film kanske :) far se ..

skriver kanske nat mer innan jag kommer hem , annars sa kommer vi hem
till sverige pa torsdag morgon kl fyra , sa da ar det bara att hora av sig :P
for den som vill traffa mig & mg i egen hog person och se hur bruna vi ar ;
da anlander vi till stromsund ca 15.00 pa trosdag :)

adios amigos , hasta la vista.

puss&kram

JAG ALSKAR DIG , JON,

a er med buders ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0