tjosan.

tjoho :)
så satt man här igen då. försöker ladda hem nån låt som jag hörde på
radion imorse , men det går inte så bra .. vet för det första inte vad den
heter , och för det andra så gör vårat dc lite som det vill ..
så får väl se om man lyckas så småning om. har iaf lyckats ladda hem
bo kaspers i samma bil , så nu diggar jag den som tusan :)

sen ska jag & mg & kanske perB kika på lill-emelies match , ska bli
riktigt spännande :) kyrktåsjö if mot ifk strömsund. hihi.
å sen ska jag bara slöa , å kika på idol såklart ! längtar tills dom är 
 i umeå .. hihi. varför kan vi låta vara osagt :P

nä , nu ska jag kila ner och äta middag :)
adios amigos ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0