hey.

hey. snart bär det av till stora staden östersund igen ..
åker med halv fyra-bussen idag , så jag inte kommer
till stan så sent. tror till och med att pappa skulle
skjutsa mig till bussen idag. hotade med att jag hade
en jättestor väska OCH en ryggsäck :P hehe .. verkade
ju fungera.

praktiken går i alla fall kanon. tycker det är jättekul och
trivs på avdelningen som fisken i vattnet. personalen är
typ den bästa :) alla är kanonsnälla.
gör massa olika saker. tar olika sorters prover och gör
vissa undersökningar, bäddar sängar, tvättar patienter
och massa annat .. så förhoppningsvis har man lärt sig
massor med nya saker när praktiken är slut :)

aja. nu ska jag ta och packa klart innan bussen går.

älskar jon , och mina töser <3

adios amigos,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0