hey & hallo.

i'm back in strömsund. första veckan i östersund har varit
helt okej. har egentligen inte gjort så värst mycket, tittat på
en hel del saker. tagit lite blodsockerprover och så. nästa
vecka kommer väl det som man gruvar sig mest för .. det
stor venprovet. hihi .. får väl se om man lyckas. hoppas iaf
att jag får provsticka på någon utav mina handledare innan
jag ska göra det på någon patient ..

ja. ikväll ska jag nog till min perB för att titta på näst sista
avsnittet av idol. jag&stajna ska dit .. mummi & mg är kvar
i stora staden , för mg jobbar helg.
å min jon ska åka till husum. för hans kusiner per&håkan
fyller trettio år. så grattis per&håkan. men jon kommer iaf
och hälsar på mig i stan på måndag, då jag förövrigt ska
klippa mig :) skönt med nya frilla .. tror frisören ska få fria
händer , nästan iaf :P

aja. nu är det snart käk. köttfärssås och spaghetti. mums.

adios amigos ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0