home again.

återigen tillbaka i strömsund efter en veckas slit på östersunds lasarett.
en vecka som varit rätt jobbig. klivit upp tidigt nästan varje dag. men det
har hänt massor med spännande saker. har sett de mest otroliga saker
som finns, blev nästan tvungen att nypa mig i armen ett tag. jag har
också lärt mig att ta så kallade venprover (blodprov i armvecket för den
som inte vet). jag har faktiskt lyckats alla gånger hittills jag har gjort det :)
venprovet var nästan det som jag gruvade mig mest av allt inför praktiken.
tillslut så gick det ju bra i alla fall :)

snart ska jag & mor åka till mormor och morfar och överlämna korven som
de beställt av jocke. tyvärr så har inte vi här hemma öppnat någon korv ..
jag som hade längtat så länge efter korven. också får man inte ens smaka.
och förövrigt så har min nya jacka kommit också :) den är väldigt fin och jag
längtar redan tills jag får gå ut nästa gång så jag får ha den på mig. hihi.

aja. nu är nog jag & mor snart på G.

adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0