unitresting stuf about me ..

ointressant om mig ..

Inledandemoi
01. Fullständigt namn:
emma sofie cornelia carlsson
02. Din ålder:  17 just nu iaf
03. Födelsedag: 22 juli 
04. Syskon:
yes , lillebror joakim
05. Hårfärg: lagomt mörkt
06. Ögonfärg: grön

Förhållanden
01. Vem är din(a) bästa vän(ner)?
mummi , mg , perB & stajna
02. Har du en pojkvän/flickvän?  ja , älsklingsjon
03. Hur länge har ni varit ihop? ett år och nio månader
04. Hur långt var ditt längsta förhållande? ett år och nio måndader
05. Vem kysste du senast? jon , såklart :)
06. I verkligheten? men åååh :P

Grejer
01. Vad shoppar du helst?
kläder tror jag ..
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? nope , inte en enda ..
03. Hur många skor har du? orka räkna ? alldeles för många , enligt mamma iallafall ..
04. Hur många par byxor har du? kanske fyra par som jag använder ..
05. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? no way , hårspray ..
06. Vad gillar du att göra? vara med bäjbsen & jon , spela fotboll och bara ta det lugnt ..
07. Vad gillar du INTE att göra? äta fisk , vakna tidigt en helgmorgon och massa andra saker ..
08. Vad gör du först på morgonen? öppnar ögonen tror jag.
09. Vad gör du sist på kvällen? stänger ögonen , fast sen tänker man ju såklart ..
10. Hur svarar du i telefonen hemma? hej , det är sofie.
11. Hur svarar du i mobilen? hallå
12. Vad ser du fram emot? jul & att få träffa jon för nu saknar jag han ..
13. Sov du ensam inatt? ja ..
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? fråga dom .. hihi.
15. Spelar du något instrument? tre toner på gitarr och ungefär lika många på piano.
16. Vad tycker du om dina vänner? they are my homies , and the nicest in the world ..
17. Varför är du inte vegan? för att jag tycker att kött är gott ..
18. Använder du långkalsonger? sällan , men det händer ..
19. Har du ångrat något någongång? det är väl klart , vem har inte det ?
20. Favoritdrink? vanilla sky , kanske ?
21. Favoritfyllemat? korv på statoil.
22. Favoritbakismat? sallad.
23. Har du några hemligheter? det har väl alla ?

Favoriter
01. Färg:
röd , fast på kläder är det brunt.
02. Mat: potatisgratäng & tacos ..
03. Killnamn: ?
04. Tjejnamn: ?
05. Ämne i skolan: omvårdnad , kanske ?
06. Klädesplagg: jeans.
07. Sport: fotboll , såklart.
08. Musik: allt möjligt. det är olika ..
09. Fras/mening/uttyck:  ojdå.
10. Raggningsreplik: jag har slutat att ragga.
11. Favoritalbum just nu? the oc mix 5.

Har du någonsin...
01. Snusat?
nej
02. Rökt? nej
03. Hoppat bungy jump? nej
04. Brutit mot lagen? det kanske jag har ? :P
05. Fått dig själv att kräkas? aldrig
06. Nakenbadat? självklart :P
07. Varit kär? absolut.

Extra grejer
01. Tar du droger?
no way.
02. Vad använder du för schampoo? mest swachrtskopf
03. Vad är du mest rädd för? ost kanske ? nej , det vet jag inte.
04. Vad lyssnar du på just nu? p3.
05. Vilken bil skulle du vilja ha? en bubbla.
06. Vem fick du senast SMS från? mg :)
07. Var vill du gifta dig? i anakarede kapell , eller i alanäsets kyrka.
08. Hur många MSN-kontakter har du? 145 , exakt.
09. Hur många av dem är online just nu? 41

Slutfrågor
01. Pizza eller choklad?
choklad
02. Tränar du? japp ..
03. Hur ofta? så ofta jag kan , och när jag känner för det.
04. Guld eller Silver? jag är en silvermänniska.
05. Vilken film såg du sist på bio? jag tror att det var madagaskar med tilda.
06. Vad vill du helst av allt göra just nu? vara med jon , tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0