studera ..

jag är extremt förkyld. men nog om det. 

studerar för fullt till ett utomordentligt stort omvårdnadsprov
som kommer att äga rum imorgon. jag är väldigt nervös
inför frågorna, efter som att jag bara anser mig kunna hälften.
tog en liten paus nu i studerandet för att smälta det som jag
försökt att lära in .. för att sedan återuppta studernadet och
klämma in resten i mitt trånga kranium .. haha.

funderar även på om det är några sevärdigheter på våran kära
tv-apparat ikväll ? förhoppningsvis är det något som är
spännande .. för vem tror att jag orkar studera hela kvällen lång ?
usch , inte jag iallafall .. men snart tror jag att jag ska tillbaka till
min säng där studerandet äger rum ..

wish me luck.

adios amigos ,

hjärta.





erik, kära erik. en månad har gått sen du lämnade jordlivet,
och drog vidare .. jag kan fortfarande inte förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0