ope vs. strömsund

tjosan. sitter här nu .. igen. lyssnar på bo kaspers orkester & universal poplab :)
håller på att småpacka lite nu , eller , det är ju iof inte så mkt saker man ska ha
med sig .. åker ju till ope kvart över fyra för att spela match :) ikväll ska vi jäklar i
mig vinna också ! förra matchen snuvade dom oss på tre poäng. så det så !
återkommer kanske med resultat när jag kommer hem ..
yees.
imorrn så åker jag nog med buss till bjurholm ( tar tre timmar & fyrtio minuter ) för
att därefter fortsätta med bil till kråken :) måste ju ta mig dit nån gång den här
sommaren :) äta köttsoppa , mysa med jon & spela hollywood med jons mormor ..
så det blir packa järnet ikväll då .. bussen går tjugo över nio imorrn så..

nu ska jag kila ner .. börja laga lite mat kanske :)

adios amigos ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0