äntligen ! :)

ÄNTLIGEN seger ! kändes så jävla härligt att vinna över brunflo igår ! det behövde
vi verkligen. nu är nästa mål att krossa åsö på lördag. och jag hoppas att det går
vägen .. för nu är på vi gång !

sommarlovet är snart slut. jag har jobbat och hunnit med världens mysigaste helg
i göteborg med min älskling <3 var på liseberg , såg fotboll och shoppade järnet :)
var tokmysigt & roligt .. tack för världens bästa helg , bäjb !

å mina bäjbs är i turkiet .. dom har bara varit borta i typ en dag , men jag saknar dom
redan ! KOM HEM , bäjbs <3

nu ska jag ladda för sunes sommar på tv1000 :)

adios.


Kommentarer
Postat av: DINA BABJS ..

vı saknar dıg med soooofıeee ..
lycka tıll you know med vad :D
LOVE yoooouuuu!!

2007-08-21 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0