hej&hallå.

hej igen. det är varmt i huset nu. det brukar vara kallt.
tack vare min kanoneldning hela dagen är det varmt
och skönt ..

ja. varit på byn idag. lämnat in min klocka , för att byta
batteri. köpte två filmer , lite blommer till pappa och
tomater till middagen. visst är jag en utomordentligt
ansvarig kvinna i mina bästa år ? haha ..

imorrn kommer min jon hem. jag längtar tills dess !
verkade som det varit kaos i vilhelmina inatt. bråk och
ja inte vet jag allt .. hoppas det blir lite lugnare ikväll :P
som sagt , jag är en sån där med dåliga nerver .. det
har jag efter mor min .. å farmor. jag försöker och öva
bort det. men det går inte så bra .. haha.

ska gå ner och hjälpa mamma med födelsedags-
middagen nu .. pappa fyller ju 43 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0