hejpådig, kära du.

hej. jag gillar inte mitt jobb. infschem är inte snälla. man
tycker att man är ute i god tid, vill ta ledigt fyra veckor i
förväg. men ack , då är man för sent ute .. det går liksom
inte ihop för mig .. får väl se hur mitt & lottes krig med
våra favoritschemaläggare artar sig ..

och min jon är i vilhelmina med sina vännar. jag är orolig.
ni vet , jag är en sån där med dåliga nerver. som alltid
tänker det värsta .. usch , vad han kommer att tycka att
jag är jobbig inann den här helgen är över .. men så är
han ju det bästa jag vet också ..

måste ju även säga grattis till min bästa maggie som lyckats
ta sitt ärade körkort i onsdags. i'm proud of you , girl <3
nu ska vi ragga gärnet .. bara vi kan hitta nån bil till dig ..

aja .. slutar sju ikväll jag. då ska jag hem och äta och sen
får vi se vad som händer. kanske har ett secret meeting med
brudarna :)

hejdå , ut & gå.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va inte orolig för din pojkvän. Det är bara jobbigt för dig.. Glad Helg!

2007-02-09 @ 19:16:49
URL: http://www.jennifermargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0