hey & hallo.

ja. så var man här igen. sitter å funderar på om det kanske är
dags att städa ut julen idag. slutsatsen blir nog att det är det ..
ut-med-julen-stök får avsluta min eminenta helg.

i övrigt så har min helg varit helt kanon. i fredags efter skolan
åkte jag, jon, roger & anna-lena in till östersund för att titta på
revyn tillsammans med lina&kristoffer å moa&markus.
det var skoj som bara tusan .. trodde man skulle ramla av stolen
av garv ett tag :P
lördagen spenderade vi på stan , för att senare vid middagstid ta
svängen förbi föllinge och inta middagsmålet där. det serverades
tacos :) kom hem igårkväll och sedan dess har jag inte gjort något vettigt.

adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0