hej&hallå.

nu sitter jag här igen. kikade en stund på masjävlar en stund, men jag
vart för rastlös för att ligga kvar. så nu är jag här istället å lyssnar på lite
musik å skriver en rad och lite till i min blogg.
imorrn åker jag med maud & jan till jonken. ska umgås med mkt folk å
åka skoter och bara pussa på min jon <3 för jag tycker om han mest i
hela världen .. så det så ! :P
sitter och lyssnar på sting och bara njuter för tillfället. är tokkär i hans
englishman in new york. funderar på om man kanske eventuellt ska
packa ihop lite prylar snart , så man får sova ett ögonblick längre imorrn :)
skulle ju vara skönt med lite sovmorron faktiskt .. så det blir nog lite
packa ikväll ..

sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0