onödigt vetande ..

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
jag har inte tittat mig i spegeln än ..

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
typ hundra svenska kronor.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest kanske ?

4. Favoritplanet?
borde man ha en favoritplanet ?

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
jon.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
hm. vet inte ..

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
t-shirt & fleecetröja ..

8. Sätter du etiketter på dig själv?
vadå etiketter ? :P 

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig just nu. annars converse.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt trot jag ..

11. Tycker du om personen du hittade denna enkät hos?
hm. jag vet faktiskt inte :P

13. Vad gjorde du vid midnatt?
kollade på eurovision med jocke&petter.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
aha. synd..osv. det var från pernilla.

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
haha, det måste vara många mil bort det.

16. Vilket uttryck använder du mest?
oj.

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
jon <3

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
bull.

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inte en enda.

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
vet faktiskt inte. alla kanske?

22. Din värsta fiende?
jag har inga fiender. vad jag vet iaf ..

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
pappa har nån sån där "finn 82 vodkaflaskor" :P

24. Vad var det senaste du sa till någon?
jag och jocke diskuterade nåt om IQ-testet på illustrerad vetenskaps hemsida.

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar , lätt ..

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
jon , och mina bäjbs såklart <3

27. Senaste låten du lyssnade på?
lyssnar på timbuktu nu. karmakontot ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0