yesbox.

det är extreme makeover här hemma. nästan i alla fall. sitter just nu med färg i håret. förhoppningsvis blir det
bra. fått klipptid i stan nästa fredag också, så då blir det fulländat :)
tränat ikväll också. var väl en rätt okej träning. ungefär som alla andra.. tror vi har seriepremiär nästa onsdag
också. mot HLK hemma. så då må alla komma å kika på oss :) det kan bli spännande att möta dom nu, med
vårat nya unga lag. medelåldern ligger väl på en sisådär 18 kanske. kan bli spännande :)
har förövrigt börjat ta tag i mitt liv och ta mina körlektioner med flatbacke. tagit två nu, ska ta två den här veckan och två eller tre veckan därpå :) måste verkligen ta tag i det här nu. funderar på att boka skrivtid nu också. så man har ett datum att se fram emot. det är lättare att ha ett mål, att veta att det eller det datumet ska jag göra provet. istället för att bara läsa för läsandets skull.. så ska nog försöka boka snart :)

nu ska jag kila ner och fika lite kvällsfika :)
tjing tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0