14.30

ja, häromsistens (dvs. igår) när jag var till sjövik ställde jag frågan
'varför är jag alltid så trött?' högt för mig själv ungefär samtidigt som
jag gäspade så stort att den som önskade skulle kunnat se vad jag
ätit till frukost. då min mor hörde vad jag sa besvarade hon frågan
med att jag gör för lite. och det är nog f*n sant det. för jag är uttråkad.
jag har inte jobbat sen förra söndagen, dvs typ en och en halv vecka.
men dagarna går ju sååååå sakta när man inte har något att göra..
imorgon tänkte jag förövrigt prova mig på att göra chokladkola. just
för att fördriva tiden..

och jag måste även säga att jag har lätt världens mest hippa peppar-
kakshus. det är går i ett skönt 70-tals peace & love tema. lägger
kanske upp en bild på det senare.. men nu ska jag nog ta en tupplur.
för jag är lite trött. för jag gör ju... ingenting..

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: malin

Svar: jag är klar till sommaren 2010. har gjort hälften nu. :)

2008-12-10 @ 18:54:31
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0