22.53


i dagens tredje inlägg vill jag bara officiellt tillkännage att jag
idag fått vetskapen om att jag blivit antagen till att studera vid
umeå universitet. när jag idag tog mod till mig och loggade
in på studera.nu och klickade mig vidare till anmälan kunde
jag inte låta bli att le för mig själv när jag läse de sju ljuva
bokstäverna. A N T A G E N. det pirrade i magen och tanken
slog mig att nu är det verkligen på riktigt. jag kommer att bli
sjuksköterska. det blir nog något av mig också tillslut..


Kommentarer
Postat av: malin bäst strandh

happy shit head :) så kul o spännande.. grattis grattis bäjb! men du.. jag hade nästan hoppats lite, att du inte skulle komma in .. för då skulle ja få ha dig kvar här hos mig i ström .. =) nedå, skämt o sido.. är så glad för din skulle vännen min .. Love you! Puss M

2008-12-09 @ 12:24:50
Postat av: annie

Åh vad roligt för dig vännen!

Du vet väl att vi kommer hälsa på ;)

Haha jag hoppas verkligen inte att du kommer bli en såndär pinuppa till sjuksköterska som bilden :P haha

Nämen skämt och sida, du kommer bli en toppen sjukfröken!

2008-12-09 @ 13:37:54
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis Sofie, Va roligt :D. Och välkommen in i klubben. Du vet vart du kan låna böcker om du vill :) Kramar

2008-12-09 @ 20:04:01
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Malin Sö.

Men grattis för fan! Nice nice måste jag säga^^

men GLÖM att jag tar över din backplats ;)

2008-12-09 @ 22:25:21
URL: http://malinpop.blogg.se/
Postat av: Johannnna

GRATTTTTTTTTTIIIIIS SOFFIIE!!!!!!!

Gud va kul!! hoppas vi ses på juldan :D Puss

2008-12-10 @ 23:17:52
Postat av: vickis

Vad kul :D Jag läser sjuksyrra i Umeå och än så länge är det bra i alla fall :)

2008-12-11 @ 14:55:25
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Malin

Såå glad för din skull vännen :)

Supergrattis till dig! :)

2008-12-11 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0