22.55

eftersom jag ändå tycks envisas med att inte gå och lägga mig
 tidigt, kan jag ju passa på att blogga lite.

idag bestämde jag mig för att åka till stora staden, både för lite
julklappsköp och mest för att jag behövde en snygg julstjärna :)
och det har jag köpt. fast jag har inte hängt upp den än, men det
ska jag göra imorrn, för då blir det stora julstädet. ska göra hela
lägenheten skinande ren. tror jag i alla fall.
ikväll har jag varit på församlingshemmet och hackat mycket lök
och skalat ännu fler ägg. så för er som inte redan vet om det:

ifk strömsund fotbolls dam- och herrlag anordnar den 4 / 12
julbord på församlingshemmet i strömsund. allt är hemlagat!


senare på kvällen gick jag till stina för att kika på DH, umgås och
så. det var trevligt. så nu sitter jag här och funderar på om jag
ska gå och lägga mig.. det blir nog så. eventuellt ska jag kanske
ta en dusch först.

så, so long , fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0