2008

2008

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? tog studenten. flyttat hemifrån, ja vad kan man säga? jag påbörjade vuxenlivet :)

- höll du några av dina nyårslöften? jag gav faktiskt inga nyårslöften..

- blev någon av dina vänner förälder i år? nej, inte vad jag vet :P

- vilket datum kommer du alltid att minnas i år? det får nog bli 11 juni då jag tog studenten :)

- vad var din största framgång 2008? det måste nog bli att jag kom in på skolan i umeå, och att vi dessutom hittade någon stans att bo :)

- största misstaget? misstag gör man väl alltid, men kan inte komma på nåt..

- har du varit sjuk eller skadat dig? yes, spelar man  fotboll får man skylla sig själv...

- bästa köpet? hm, kanske ett cyklop i egypten.. annars hade man ju gått misste om den fantastiska undervattensvärlden.

- vad spenderade du mest pengar på? hm, kanske kläder. eller egyptenresan? jag vet faktiskt inte..

- gjorde någonting dig riktigt glad? alltid, mina vänner och jon såklart :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? håkan hellström kommer påminna mig om sommaren iaf..

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det var nog vanlig sofie-standard på det här året.

- vad önskar du att du gjort mer? rest kanske, önskat att man fått sett lite mer av världen.

- vad önskar du att du gjort mindre? ingen aning..

- hur tillbringar du julen? julafton hemma och på näva :P

- blev du kär i år? blev och blev kär..  jag gick in i 2008 som dökär ;)

- favoritprogram på tv i år? måste bli greys anatomy..

- bästa boken du läste i år? måste erkänna att det har varit ett rätt så dåligt bokår för min del.

- största musikaliska upptäkten? som den allätare jag är kan jag inte bestämma..

- vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag jobbade.. och firade såklart :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? kanske att jon skulle sluppit jobba borta? äh, jag vet inte..

- hur skulle du beskriva din stil år 2008? som vanligt ungefär.

- den bästa nya människan du träffade? hm.. kan inte riktigt komma på någon så här på rak arm :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0