pre-view.

eftersom julen snart är här och jag förmodligen inte kommer att ha
någon mer tid till att blogga vill jag genom detta inlägg både önska
mina trogna och icke trogna läsare en riktigt god jul.

den största anledningen till att bloggandet med största sannolikhet
kommer att utebli de närmsta dagarna kan sammanfattas med ett
ord: jobb. för att speceficera mig ytterliggare kan jag nämna att jag i
dagarna två vikarierar på gubbhögens skola, som något så exlusivt
som fritids-fröken. och hör och häpna, det är TVÅ barn. som jag ska
roa ensam från typ tolv till halv sju. men idag gick det bra, så vi håller
tummarna för morgondagen..

här kommer också en snabb pre-veiw av min julheg

- börjar julaftonen på tingvalla. drar vid lunchtid till sjövik för grötlunch
  med familjen & jon & farmor. halv tre börjar jag jobba och sen åker
  jag nog hem och sover.

- börjar juldagen med ett kort pass på avd. 2. slutar kvart över elva.
  efter det åker jag nog hem och duschar och laddar för hockeyn.
  efter hockeyn bär det av till mormor&morfar för umgänge med den
  halvan av släkten. kvällen slutar på nordica med ett glatt humör! :)

- ev. så åker vi till föllinge på annandagen. inget spikat ännu..

uppdatering kommer mest troligt efter julhelgen.

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sofie du kommer inte förbi hos oss på juldagen? :(

2008-12-23 @ 08:02:55
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0