länge sen nu...

long time ago. tror det är ungefär hundra år sen jag bloggade.

har påbörjat fyra veckors praktik nu på akuten i östersund.
det är riktigt spännande, man får se och lära sig nya saker
hela tiden. idag kom det in en trafikolycka, en kille med hyper-
glykemi, massor av onda ryggar, brutna ben och massor av
annat. man är på helspänn hela tiden och förbereder sig 
mentalt hela tiden. jag tror dock att jag fått lite av mammas 
skada. varje gång ambulansen kommer tror jag att det är 
någon som jag känner.. blir lite smånervös varje gång :P

 ja, imorrn ska man iväg och göra miljontals kamsar. är ju
kamskalaset på tisdag, på församlingshemmet. på söndag
blir det fotboll i östersund. vi ska spela två matcher, en mot
hlk och en mot k/d. vi kan eventuellt kanske vinna :P
resten av helgen ska jag ägna åt min jon. vi får ju inte allt för
mycket tid tillsammans nu under praktiken, så vi får ta vara
på det vi får. han kommer nog hit till mig imorrn kväll. myys <3
                                  jag älskar dig , jon.



vill förövrigt ta tillfället i akt att tacka alla som på något sätt hjälpte
oss med talangjakten. alla sponsorer, familj&vänner, erik&tomas
och såklart alla som kom! vi är verkligen supernöjda!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0