ma huj.

ja. för tillfället befinner man sig i ulriksfors.. melvin fyller ju
hela nitton imorrn, å jag jobbar. så då passade jag och jon
på att åka hit idag. vi har fått fika, kaffe å saft med dopp :)

vi hade förövrigt med oss en låda götta och en bukett med
prästkragar.. prästkragar jag plockat när jag och jon fick 
soppatorsk på väg hem från alanäset. pinsamt men sant :P
har varit och åkt båt på flåsjön idag, badat och solat. brännt
mig i pannan för den delen. mitt ansikte har antagit samma
färg som jons bil, snudd på iallafall..

ja, nu jobbar jag fredag och lördag. på lördag kväll drar jag 
till stan för att kika på håkan hellström med moster :) jag 
hoppas att finvädret håller i sig bara ..

so long, fuckers.



å just ja. stort grattis till den största fuckern av dom alla. MALIN STRANDH :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0