bra dag :)

tror jag ska bli lite flitigare i mitt bloggande. nu är det
redan en månad sen jag skrev sist..

idag är en bra dag. för det första är det fredag, för det
andra har vi sovmorgon till halv ett och för det tredje
har jag & jon varit ett par i tre år och en månad idag :)
så grattis till oss <3

förövrigt så är jag väldigt skolless, önskar mest av allt
att skolan bara kunde vara slut snart. fast jag behöver
bara stå ut drygt en månad till, sen åker vi till egypten!
ska bli så jäkla skönt. å däremellan kommer påsklovet
också. så det är inte lång tid kvar. längtar efter sol å bad
å att bli brun :) så egypten, here i come.

ikväll blir det antingen alanäset eller mys med brudarna :)
får se vad jag bestämmer mig för. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0