bakdag.

ja, så vare måndag igen. eftersom jag ändå inte hade något annat för
mig så fick jag för mig att baka lussebullar. vilken fantastisk idé! eller?
vi får väl se när det är klart, degen står just nu på sin första jäsning.

helgen har gått fort som vanligt. jobbade fredag och lördag, alltid nåt.
på fredagen kom jon hem så vi bara myste då, och sen när jag
jobbade på lördagen passade han på att jaga i metropolen alanäset.
så lördagskvällen bestod mest av mys och ett besök på pumpis hos
mormor och morfar. vi kikade på jannez i dansbandskampen, fikade
och hade trevligt. otto demonstrerade sina lösa tänder också :) stor-
kille han har blivit.

så nu när det är måndag har jon farit igen, tråkigt nog. men han
kommer ju hem på fredag. och jag jobbar faktiskt på onsdag, så den
här veckan kanske kan gå lite fortare. ska även göra knäck någon dag,
troligtvis imorgon, till damlagets julbord som är nästa vecka. så det
blir riktigt julbak här i lägenheten nu.

återkommer väl med resultatet senare,

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: emma

Åå, tack Såffi!:) vad gör du nu?

2008-11-24 @ 19:55:52
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0