slöisch.

idag har jag inte varit till någon nytta alls. eller jo, det skulle väl vara
lussebullarna då :) men inget mer. det var ingen träning, för jag
hade bokat en wonderful massage på pigget. det var så jäkla skönt.
och jag måste tvinga jon ( eller nån av brudarna ) att massera mig
lite oftare, eftersom vivvi jämförde min rygg med en kulram. så mkt
muskelknutar hade jag..

dagens goda gärning var nog att jag bjöd brudarna på fika, och
dessutom skickade med linda en hel hög lussebullar att äta på
jobbet imorrn :) hoppas det smakar!

imorgon har jag tvättid, så dom där knäcken får nog vänta nån dag.

måste även publicera ytterliggare en reklam, eftersom den är så
jäkla skön!



men det är också orginalet :


so long , fuckers

Kommentarer
Postat av: malin mummi shit head!

mhmm, dom smakade wonderful.. go bullan! ;D

2008-11-25 @ 09:37:10
Postat av: emma

Det är sälj och kundtjänst:) Okej, men skönt att iaf ha en "plan" för framtiden:) Jag ska söka in på högskola i Övik till hudterapeut:) kraam

2008-11-25 @ 17:06:41
URL: http://emmabergman.blogg.se/
Postat av: malin

Svar: tack tack så mycket :) en sten som lättade från hjärtat. hade inte varit kul med omtenta den 20:e dec! :)! kramar

2008-11-26 @ 23:36:44
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0