snö.

är just inkommen efter en liten springtur i snöovädret. lite blött kan
jag säga.

projekt knäck vart lyckat. väldigt goda, dock liiiite lösa. men helt okej.
kan också nämna att dagens andra projekt, projekt vika tvätten fri-
villigt togs över av min andra hälft. han lovade så snällt att han skulle
fixa det på söndag. så då får han väl göra det :) inget mig emot.
dock så har jag ett tredje och fjärde projekt på gång. projekt tre kan
vi kalla hänga-in-kläder-i-garderoben-projektet. projekt fyra kallar vi
för stryka-och-hänga-upp-julgardinerna. kom på idag att eftersom
jag, till min stora glädje, fick jobb imorrn, inte hinner fixa det innan
söndag. så då passar jag på idag. vi drar till alanäs imorrnkväll iaf :)
kommer hem på lördag, eftersom jag ska jobba även på söndag.
efter jobbet kan tilläggas att jag kommer att tillbringa en sväng på
julskyltningen. förhoppningsvis är det någon stackars klass som
står på torget och säljer polkagrisar. för jag älskar polkagrisar!

så nu vet ni iaf hur min helg ser ut :)

so long , fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0