sofie is back..

ja. det var ju som ett tag sen jag uppdaterade sist. men den enklaste
förklaringen till det är att jonken hade datorn i åre hela förra veckan.
men den här veckan är det min tur :)

som bilderna i föregående inlägg visar bestod helgen mestadels av
halloweenparty. var även till alanäset, på lite höstmarknad / loppis.
till min stora glädje hittade jag snyggaste solglasögonen ever, som
senare visade sig passa perfekt till min femtiotalsoutfit. det var veckans
köp kan jag meddela!

idag har jag inte gjort ett piss. eller jo, jag var till sjövik och rensade ur
mitt såkallade flickrum lite grann. slängde saker som inte behövde
sparas och sparade saker som behövde sparas. mamma var så less
på att det var totalt kaos där inne, trots att jag inte bott där på typ fyra
månader. men nu ska det bli ordning och reda. mitt rum är numera
officiellt ett gästrum, tror jag.

ikväll var det meningen att jag först skulle dra på spinning för att sedan
åka ner på sporthallen och lira sista halvan av fotbollsträningen. men
eftersom min träningskompis sandra inte skulle på pigget idag,
bestämde jag mig för att skippa spinningen idag och endast ägna
kvällen åt fotboll. tänkte ta spinningen imorgon, tillsammans med ett
välbehvligt pass core. morgondagen kommer även att spenderas i
tvättstugan, trevligt nog. NOT!

jaja. nu ska jag ta och svida om och dra på sporthallen om ett tag!

so long , fuckers.

efterlysning : beige kortficka innehållande bankomatkort, körkort,
passerkort och ica-kort. tappades i fredagskväll, förmodligen på
tingvallaparkeringen.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Häng med på gympan imorron klockan 5 stället ! :D

2008-11-04 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0