sofie, proffesionell bloggerska.

eftersom malin har skrytit upp mig som en så hejdundrande bloggerska så
måste jag väl leva upp till mitt rykte. så här kära läsare, här kommer ännu
ett halvintressant inlägg.

dagen har bestått av jobb. och en tripp till hammerdal, där jag hämtade hem
min jon. han är äntligen hemma :) just nu sitter jag, jonken och reinis och
kikar på vänner. vi ska nog snart dra till sjövik, hämta jons skoter och sen dra
till metropolen alanäs. jonken ska jaga imorrn och sen åker vi nog hem. jag
ska ju som sagt jobba på söndag.

kan även nämna att jag igår gjorde ett tappert försök med julgardinerna, men
resultatet blev mindre bra. gardin-jäveln var så in-i-helvetes sne så jag kunde
inte låta den hänga uppe. så det var bara och ta ner den och hänga tillbaka de
fina höstgardinerna. piss. till veckan kommer jag att göra ett nytt försök med
julgardinerna till köket och sovrummet. funderar även starkt på att åka tillbaka
på dollarstore med de som jag köpt till vardagsrummet.. vi får väl se hur det
blir med den saken.

ja, det var allt för den här gången.

so long , fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0