yeah , funny.

till att börja med vill jag veta vem den lustige jäveln var som monterade
en tuta på min dragkrok under fredag natt. tutan satt då monterad på
dragkroken, inkopplad i släpvagnskontakten, vilket gjorde att så fort jag
bromsade så tutade bilen hejdlöst. ja, jag vet. såhär i efterhand är det
rätt så roligt. men tänk er att köra till jobbet halv sju en lördag morgon
med en bil som vråltutar så fort du bromsar. och när jag slutade jobbet
skulle jag åka och tanka, på volvo. bilen tutade fortfarande när jag
bromsade. i ren panik åkte jag till sjövik för att få hjälp av pappsen med
att lokalisera problemet. tro att vi fick oss ett gott skratt när han upptäckte
den monterade tutan på dragkroken!

har även blivit utmanad att skriva sju saker om mig själv som ingen redan
visste. men det spar jag tills imorrn,

so long , fuckers

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahhaha jag tror jag döör, vilken jävla syn!! :D

2008-11-09 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0