nu är det lördag igen.

så var det lördag, igen. det är skönt med helg. speciellt när
man kan kliva upp och känna att man inte behöver skynda
sig till nånting.
igår bjöd dagen på en hel del härligheter, både söta gubbar
på jobbet som upprör sig över att dom som åker vasaloppet
får flera tusen kronor kontant om dom vinner samt en mysig
tvårättersmiddag med brudarna (och jonas). det blev potatis-
gratäng och fläskfilé och varma päron med after eight och
glass. kanongott.

dagen till ära ska jag åka till föllinge och hämta min favoritkille!
äntligen är det lördag och han kommer hem. ibland önskar jag
att åre låg lite närmare strömsund. man kanske ska höra med
dom som gör världskartan om det går att fixa?

förövrigt så kan jag meddela att min väntade arbetslöshet gick
i stöpet och avlöstes med sex dagars jobb nästa vecka. hur
kanon är inte det? jag blev i allafall hur glad som helst när jag
hörde britts röst i telefonen. vet iaf att jag har jobb nu till runt
5 november. ibland kan man nästan säga att det är bra att folk
blir sjukskrivna, dock inte för deras egen skull, utan för min :)

jaja, nu ska jag ta en helgdusch och sen åka till sjövik och äta
lunch. sen bär det av till föllinge.

so long , fuckers.

( malin, ni kommer alltid att vara fuckers ! )


Kommentarer
Postat av: malin

Meeen, jag är inte fucker.. Jag är ju bäste-shit-head strandh .. Så ge dig med so long fuckers, jag är en shiter! So long Shit-Head ;)

2008-10-18 @ 17:35:06
URL: http://malinstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0