u-b-v-d-m?

oh shit, jag tror jag har gått och blivit en sån där uppdatera-bloggen-varje-dag-människa.
jag verkar vara en antingen-eller-kvinna. antingen så bloggar jag inte alls, eller så blir det
på tok för ofta.. jag måste nog börja leta efter ett mellanläge.

ja, dagen har besått av ett besök hos sjukgymnasten. kändes bra med ett träningsprogram
som jag ska köra i en månad nu. sen blir det återbesök igen.. förhoppningsvis går det åt
rätt håll då. frågan är bara om man ska våga träna imorrn. eller om man ska vila nån vecka
till? jag bestämmer mig nog om det imorrn.
efter sg så begav jag mig hem till tingvalla, lagade pannkakor, som blev både lunch och
middag. därefter drog jag på jobbet. och på jobbet, där har det varit väldigt rushigt idag. det
känns inte som man gjort annat än att sprungit fram och tillbaka. men förövrigt så la jag om
ett rätt så fränt operationssår som typ var helt öppet. fick dra ihop det med tape och fixa lite,
alldeles själv. sånna gånger känner man verkligen att allt slit i skolan gav nåt ändå. för fy
tusan vad jag trivs med mitt jobb sånna gånger!

imorgon torsdag, min enda lediga dag den här veckan, ska jag tvätta. JIPPI! not. men det
måste ju göras, tyvärr. man kanske kan annonsera i ÖP efter någon som vill tvätta våra
kläder, gratis. det kanske finns nån i strömsund djupaste skogar som inte gör något
hellre än att tvätta två lata ungdomars skitiga kläder. vem vet?

nej, innan det börjar gå alldeles överstyr, så går jag och lägger mig.

so long , fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0