well, well...

well, well. ännu en dag har passerat. har hunnit med en hel
del, samtidigt som jag varit lite halvlat. jobbade till kvart över
ett, sen drog jag på dollar och på ica och gjorde av med lite
pengar. och inte nog med det, därefter gick jag till frisören
och köpte ett sjuhelsikes dyrt lyxschampoo. så nu hoppas
jag att mitt svinto till hår ska bli en aningen mer välvårdat och
att när det väl har försvunnit aldrig mer kommer tillbaka.
för att undvika missförstånd kan jag tillägga att det är svintot
jag inte vill ska komma tillbaka, inte håret.
har även hunnit med att städa toaletten och damsugat hela
apartmenten, för att därefter ha tillämpat de två tränings-
formerna core och yoga på pigg&frisk. riktit skönt faktiskt!

just nu ligger jag i soffan och tittar på mina jag och irene.
och den som säger att jim carrey är något annat än stencool
kan ju ta en promenad till månen. han är min idol. hur bra är
han inte i den galloperande mästerdetektiven?

imorrn ser det ut som att det blir en östersundsresa för mig.
dock inte ensam, utan tillsammans med stintan och perB.
ska boka en tid på make up store då, fick ju en sån där smink-
lektion av moster när jag fyllde år .. ska faktiskt bli intressant.
kanske blir det lillänge också en sväng? men jag tror jag måste
hålla mig borta från skopunkten. för om jag kommer hem med
ett par skor till tror jag jon skulle få dåndimpen och stora självan
och allt vad man nu kan få ;P

och det här vart ett sjuhelsikes långt inlägg. men det är ju alltid
bra med kvällslektyr, för den som orkar läsa vill säga.

so long , fuckers.

Kommentarer
Postat av: malin

meeen sofie, sluta säg so long fuckers.. vi känner oss kränkta och nervärderade .. snyft!!

ha så skoj i stan, tänk inte på mig som sitter inomhus och jobbar en dag som denna.. ne för tusan!



o du , lycka till med svinto-håret .. ;)

kisses and hugs!

2008-10-15 @ 09:42:36
Postat av: Lotte

Kan du inte hänga med på arobicen nästa tisdag ? Såg sjukt kul ut men jag vågar inte gå dit själv :P

2008-10-16 @ 12:11:45
URL: http://lottebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0