fotboll.

gud vilket stekväder det har varit idag. vaknade vid halv nio och
kunde inte somna om när jag såg solen genom felceefilten
som fungerar som rullgardin. klev upp, åt lite frukost och drog
på mig dojjorna och drog på en kort löptur.. var riktigt varmt.
därefter tog jag en dusch, satt på balkongen en stund och läste
om liquor, dura mater, arachnoidea, pia mater och ventriklarna.
mucho spännande. nervsystemet är lite av min grej. problemet
är bara att det är lite mer avancerat nu än på gymnasiet :P men
det ska nog gå bra..
eftersom jag bestämt träff med benny på stan till ett så tog jag
bussen ner på stan. vi fixade en dragkedja till mina trasiga
byxor, ett par brillor till benny och lite annat jox. sen drog vi en
fika på barrista.. sen dagens höjdpunkt: FOTBOLL. jag fick
med mig benny att kika på matchen mellan ersboda och ifk
göteborg.. inte så spännande match med tanke på att gbg
ledde efter första halvlek med fem mål mot noll. men vi fick ju
bränna fläsket på solläktaren och njuta av vädret. naaaajs.

imorrn blir det nog städa och iksu en sväng.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men inte coooolt att du tränar så förbannat mycke utan mig :D Du kommer vara fittast i Ström!

2009-04-26 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0