mat?

alltså, middagen som jag skulle äta var inte god. hade tagit
fram kycklinggryta som jag skulle värma i micron, och så
hade jag lite sallad i kylskåpet som var kvar sen igår som
jag tänkte äta upp till.. men det var verkligen motbjudande.
jag förstår egentligen inte varför, den var ju god sist jag åt
den. men jag har mina aningar om att det kan ha att göra
med att jag sov en timme på soffan. klev upp och gick direkt
till micron och värmde mat.. jag kanske fortarnade var i nåt
sömnliknande tillstånd, kanske? jaja, får väl sno ihop en
smootihe eller nåt efter träningen.. jag och lotta ska på core
idag. tänkte även gå på trampmaskinen typ 20 minuter
iannan. för att komma igång i benen lite. mina ben är ganska
möra efter igår vill jag lova, då vi testade punch out för första
gången. det var grymt kul faktiskt. men jobbit som tusan!

och nu är jag förresten ensam igen. jon har åkt hem till alanäs.
han fick nån sorts psykos här i lägenheten när han inte hade
nåt att göra. så efter han träffat chefen på sitt nya jobb idag så
bestämde han sig för att åka hem, eftersom han mest troligt
inte får börja jobba förns nästa vecka. eller kanske till och med
förns veckan därpå.. så på tisdag när jag slutat skolan så åker
jag förmodligen till nordmaling och hämtar gullgördis (jons
mormor) och sen åker vi till alanäs/ström för några dagaras ledigt..

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0