söndagsparty.

söndag. veckas mest nödvändigaste dag. not. fast det är ändå ganska
skönt med söndagar, för då kan man slöa utan att ha dåligt samvete.
det har jag och jon gjort idag, fast iof, så innan vi slöade tog vi en lång-
promenad runt nydalasjön. det tog sisådär lite mer en en och en halv
timme. så lite hurtiga har vi varit.. ´
sen har jag & jon upptäckt att vi har så mkt mat i frysen.. så nu har vi
bestämt att vi ska ha en restvecka. tömma frysen, typ. vilket är ganska
passande såhär i slutet av månaden när pengarna lyser med sin
frånvaro och kontot ekar likt ett tal i ströms kyrka. att leva som student
är inte alltid kul.. men jag ska skärpa mig lite nästa månad tänkte jag.

imorgon börjar anatomi och fysiologikursen. det känns lite vemodigt
faktiskt. det kommer säkert bli den mest spännande kursen hittills,
men säkert också det pluggigaste.. jag och mitt team har kommit fram
till att vi högst troligt kommer att bo på bibblan. tjejerna på sema:
jag ringer när jag vill göra flyttanmälan. kan man få posten till ett
biblotek?
nej, men skämt och sido så är jag faktiskt rätt inställd på att plugga
och det kommer förhoppningsvis bli intressant..

nu blire tv med wipe out och söndagsparty.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: vickis

jag har en anatomisk bildordbok och en medicinsk terminologi som du kan få låna. Dessutom rekommenderar jag starkt att köpa Sonessons anatomi och fysiologi bok om du inte är superbra på engelska :)

2009-04-19 @ 21:44:33
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Vickis

Jag har en anatomisk bildordbok och en medicinsk terminologi som du kan få låna om du vill. :)Dessutom rekommenderar jag att du köper/lånar sonessons anatomi- och fysiologi bok om du inte är superbra på engelska :) Lycka till! :)

2009-04-19 @ 21:47:32
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: vickis

SV: Jo, har du en sonesson så tror jag att du klarar dig :) Och det brukar inte spela så stor roll om de är äldre. Men du får höra av dig om du vill låna bildordboken, den är väldigt bra när man ska göra modellstudierna :)

2009-04-20 @ 10:51:06
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du hade ju varit duktig och lagt undan en massa pengar juu! :) men snart är det fredag, hääärliga fredag!

2009-04-21 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0