lördag.

idag är det lördag. för den som inte redan visste det..

jag var duktig och ställde klockan imorse och for på
iksu och körde ett pumppass klockan tio. tycker det
är skönt att träna på morgonen faktiskt.
så nu sitter jag på blakongen i blåsten och funderar
på om man ska duscha kanske. eller om jag ska äta
något först. för jag är lite så här efter-träningen-sugen
på nåt. får se om jag hittar nåt i kylen.

igår var jag och jon på sjöbris och åt middag. ringde
och bokade bord till halv sju. när jag och jon är på
väg till bussen tar jon upp telefonen för att stänga av
ljudet. sen stoppar han ner telefonen igen och säger
grattis till mig. öh, va? jo, det var ju nämligen den 14
augusti igår, vilket betyder att vi varit ihop i fyra och ett
halvt år och förlovade i ett halvt. vilket ingen utav oss
hade tänkt på. men det passade ju bra att fira det med
en middag då iaf :)

ikväll åker vi förmodligen till kråken och hälsar på jons
mormor och spelar lite kort och klipper gräset eller nåt.
är sista helgen vi kan åka dit innan hon flyttar hem igen
så vi tänkte passa på.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0