sofie är ingen plugghäst!

har suttit någon timme och försökt komma igång med praktikuppgiften vi har fått.
det har inte gått sådär jättebra, om man får säga så.. så nu ger jag nog upp för
idag. tänkte kanske snart laga lite chili con carne till middag och senare promenera
ner till iksu för ett core-pass och kanske lite simning om lusten infinner sig..

och till alla er som kallat mig plugghäst genom tiderna, här kommer ett citat som
jag tillfullo vill instämma i.

"plugghäst? jag är ingen plugghäst. jag är bara ett oupptäckt geni."
              -
lillan, mysteriet på greveholm

och det slog mig faktiskt alldeles nyss att jag inte ens slagit på tvn än idag. hur kan
det ha gått till? en hel dag utan tv, fast jag är helt ensam? imorse kollade jag på
repriser på datorn (okej, det kanske räknas som tv?) och sen har jag varit "upptagen"
men praktikuppgiften och en hel del facebook.

nu blir det matlagning, eftersom jag inte ätit någon lunch idag.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0