sofie hatar..

jag dör. jag hatar vetenskapliga artiklar. jag hatar engelska. jag hatar
pubmed och cinahl. jag tycker definitivt inte om vfu-uppgiften. snälla,
ge mig en vetenskaplig artikel om nutrition hos äldre.

imorgon är förövrigt sista dagen vi behöver åka buss. på torsdag åker
vi bil. och imorgon får man domen. klarar man praktiken eller inte?
fast det ska då jäkla mycket till innan man skulle kugga på en praktik 
i termin två.

och på fredag blir det laghäng och avskedsmys inför julen. ska även på
ktc på fredag och öva inför examinationen till veckan. och på lördag
åker vi till nordmaling eftersom jons mormor fyller 85 år till veckan.

ska leta vidare efter en artikel och sen ska jag skriva julkort.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Var har jullåtarna tagit vägen.........??? /Moster

2009-12-16 @ 18:30:36
Postat av: Anonym

Men du, jag eller din mor sitter kanske inne med nån sådan artikel!! Återkommer.....

2009-12-16 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0