sofie is crazy.

såhär innan jag åker vill jag bara berätta en liten rolig sak..
inatt vaknade jag, fick som för mig på nåt sätt att klockan
var fem och det var dags att kliva upp. jag klev upp, klädde
på mig. gick och kissade, fixade frillan och sminkade mig
färdigt. men i samma stund som jag stod och kletade på
mascara, så var det som att jag på nåt sätt började ana att
allt inte stod riktigt rätt till. gick tillbaka till sovrummet och
kikade på mobilen. klockan var då 00:18 och jag hade typ
sovit en timme.. fuck. jag vart så sur på att jag redan fixat
frillan och sminkat mig att jag tog på mig en mössa, gick
och la mig och hoppades att frillan åtminstone skulle vara
okej när jag klev upp igen fem timmar senare..

frillan var platt och mascaran lite utkletad, men annars kan
jag starkt rekomendera att kliva upp mitt i natten och fixa
frillan och sminka sig. det går ju som förjävla fort när man
väl ska kliva upp sen.

adjöken.

ps. nu åker jag till ström. ds.

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha :D så där har jag också lyckats gjort ;p

2009-12-17 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0