sofie is koking julkola.

det blev ingen spinning. pga. huvudvärk och trötthet. man kommer
hem fem och är som en död sill. då orkar man inte till iksu och
träna och sen hem igen. nä, nån måtta får det vara. jag tog en
alvedon och sen bestämde jag mig för att ta en promenad iaf..
gick förbi ica och köpte lite grädde och nu har jag precis kokat en
omgång kola. knäcken är snart slut, men vem orkar stå och hälla
upp knäck i små formar när man kan koka kola och bara klippa den
när den är färdig? inte jag iaf. så kola jag sa. kola det va(rt).

imorgon är min sista dag den här veckan. eftersom jag kommer att
bli hastigt "sjuk" på fredag för att kunna åka hem och spend some
time with la familila.
 yes. ni hörde rätt. emma sofie cornelia carlsson
kommer att skolka. kanske första (eller tredje) gången i världs-
historien.. så känn er hedrade. att ni får uppleva något så priviligerat
som att jag, plugghästen själv, skolkar. från praktiken dessutom.

och eftersom jag börjat tillägna jullåten till folk, så kommer en här till
min skapare och den som lärt mig allt jag kan om musik. pappa.



adjöken.

Kommentarer
Postat av: skaparen

Ja, vad säger man.........Den är bäst

2009-12-10 @ 21:38:08
URL: http://stortall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0