sofie julstökar..

tjillevippen. nu är det jul på riktigt på mariehem. har pyntat upp
lite tomtar och sånt idag. städat toan lite och även lagat middag
till imorgon. effektiv tjej, huh? 
har bokat spinning till imorgon, men en instruktör som alltid har 
fullt på sina pass. den enda på iksu. tydligen så är hon grym, så
får väl recensera lite här i bloggen imorgon. 

och nu är det bara två dagar kvar. sen drar jag hejmöver. ska 
faktiskt bli skönt.. träffa familjen, umgås på frösön. måste även
på stan en sväng antingen fredag eller lördag, för att skaffa ett
par nya leggings, eller ett par billiga jeans att ha på mig på 
lördag. tänkte nämligen köra på min kavaj och nåt enkelt linne 
under.. men jag behöver som sagt nåt nytt att ha på mig på
underkroppen. 

och efter påtryckningar från moster kommer här dagens jullåt. 
 



adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Tack så mkt!! :) //Moster

2009-12-12 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0