B..

herre gud var gårdagens inlägg blev B. det blev som ett utkast,
trots att jag uppdaterade det direkt.. också försvann min
klassiska hej då-fras. vad av denna kallaballik? jaja, nog om det.

så, vad har kvällen att bjuda på? jag, benny och lotta tänker ha
party. vi måste ju leva upp till studentlivet och ha party nån gång.
vad vi ska göra vet vi däremot inte.. verkar inte vara så många
ställen som har öppet.. annars får det bli hemmaparty bara.. det
kan ju bli hur kul som helst också!

so long , fuckers.

Kommentarer
Postat av: benice

Klart jag skyller på förkylningen! Kan inte tänka mig att rådande formsvacka beror på något annat... ;)

2009-02-13 @ 21:36:32
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0