friday, i'm in love.

ja, ska snart göra jon sällskap i sängen. vi såg på bedtime stories
med adam sandler, men han blev så trött så han gick och la sig.
kan dock säga att filmen absolut inte var en av adam sandlers
bästa. den var lite mysig med gulliga barn och så, men inte så mkt
mer. den kanske är rolig om man är 8 år och ser den dubbad..

var också och bowlade med min basgrupp idag. kanonroligt! dock
ska vi inte prata om resultatet, eftersom andreas gjorde strike på
strike och jag totalt misslyckades och kom sist efter honom och
emma i båda omgångarna. kan dock ej svara på hur det gick för
dom på andra banan.
när jag kom hem höll min bästaste ponke på att laga gomiddag till
oss. det blev fläskfilé, hasselbackspotatis och grönpepparsås och
sallad. var kanongott!

imorrn ska vi hitta på något med lina&kristoffer. dom är ju i umeå på
helgbesök, fast de bor inte hos oss. men de ska hälsa på och
förhoppningsvis hittar vi på något roligt imorrn! faktiskt länge sedan
vi träffade dem nu.. om jag inte tar helt fel kan det faktiskt ha vare så
länge sen som nyår.. så det sa blir trevligt!

men som sagt, nu väntar en snarkande jon på mig i sängen. sleep tight!

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: Linda

ååhh, jag som hade så höga förväntningar om bed time stories! Fan också :(

2009-02-21 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0