Olika perspektiv på hälsa.

Det var en gång en häst som skulle skutta runt på den gröna ängen,
men hästen blev sjuk. Då
kom en liten katt som hade varit vilse i flera dagar. Med sig hade han
en ryggsäck med en gädda i. Men
Evy ville inte äta sin kokosboll så hon slängde den i huvudet på Zlatan,
då blev han galen och sa:
Gode gud som är i himmelen. Förstör alla bolljagande klubbor och och
öppna mer klubbar. Nu är jag så förbannat less! Plus att tvätten är oren.
Men imorgon, då

skulle vi ses på bibblan och pimma med varandra på pingpong. Det gör
vi varje onsdag. Det är jätteroligt tycker jag. Men vissa gånger brukar dom
stänga av internet. Då
känner jag mig full som fan och springer ut naken i trapphuset och skriker:
Zlatan är lös! Zlatan är lös! Evy sprang runt och
nu går vi mot slutet.... Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.. ARMEN.

Kommentarer
Postat av: vickis

Sv: ja, det skulle vara kul :D Har du förresten fått veta var du ska göra VFUn?

2009-02-03 @ 20:23:07
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Malin

HAAHHAHAHAHHA!

2009-02-05 @ 17:45:38
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0