pretty much everywhere..

det är sent och jag är fortfarande vaken. men med tanke på att
jag är ledig imorrn så är det ingen brådska.. har just sett på
beck, dock inte någon favorit. tycker faktiskt inte att den höll sån
där riktig beck-standard.

imorrn blir det en sväng på stan, ska köpa nytt schampo, kila en
sväng på apoteket och skaffa nåt åt mina ben som  liknar
sandpapper mer än nåt annat just nu. not nice. funderar även på
att kila en sväng på gina tricot för att prova ett par chinos som jag
har spanat in.. den förra modellen jag provade passade inte
riktigt min kroppstyp. drömmen om ett par chinos stannade vid
vaderna.. men den nyupptäckta modellen kanske kan lösa mina
problem.

det blir lite iksu imorrn också. först core sen spinning. känns
skönt att ha kommit igång med träningen igen. låg som på
latsidan ett tag just efter att vi flyttat hit. men nu är jag på gång
igen :P

och malin, det blev sent och jag gissar att du sover. ring mig
från jobbet imorrn. jag är ledig hela dagen. dock ringförbud
före tio, typ.

so long , fuckers.





alltså, jag bjuder på ett klipp som min lillebror anser är typ det roligaste i hela
världen. det kanske inte är det allra roligaste, men nog tusan är det roligt
alltid. speciellt om man tittar på det flera gånger i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0