tisdag.

yes, igår var jag och lotta och skaffade iksu-kort. vi gick ut hårt
och började träna samma dag.. känns skönt att man äntligen
har kommit igång med träningen igen. trodde faktiskt inte att
jag skulle ta mig ur sängen idag. men det gjorde jag, för än så
länge känner jag nästan ingenting av gårdagens pump-pass.
var dööö-jobbigt. och jag tror att musklerna i min överkropp har
förtvinat eller nåt, dom är helt obefintliga. jag måste verkligen
ta tag i det här..

idag är jag ledig. eller, jag ska på infektion kl 15.30 för att tala
om att jag förmodligen inte behöver ta några sprutor.. för jag
har redan hepatit. så antagligen gör dom något test för att se
att jag är immun bara. en screening som det så fint heter..
sen ska jag på stan en sväng, kolla läget. tror jag skulle
behöva införskaffa mig en ny mascara också. den jar har nu
är verkligen på upphällningen. är lite sugen på ett par chinos
som jag sett på gina tricot också.. men vi får se hur det blir
med den saken..
förövrigt så kommer det en tant och ska titta på våran gamla
soffa idag kl två. så förhoppningsvis blir vi av med den idag,
och vi kan återgå till den normala möbleringen i sovrummet.
blir lite mer plats då. fast nu när man vant sig med soffan
där kanske det blir trångt när det försvinner..

jaja, nu ska jag ta och läsa lite i mina nya böcker som jag
hämtade ut igår.

so long , fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0