Utkast: passar på ...

passar på att slänga in en kort uppdatering.. tänkte jag skulle vara lite
duktig sen och kanske läsa lite i min fantastiska kurslitteratur. ska även
ta in våra kalla sängkläder och bädda rent i sängen.. ska bli så skönt :)

förövrigt så hade jag så gärna velat gå på håkan h. på fredag.. han kommer
hit till umeå, men som alla säkert känner till så är min andra hälft inte
särskilt förtjust i håkan, så vad gör man inte för kärleken? antar att man får
fler chanser..

imorrn har vi vår första riktiga uppgift, eller vad man ska säga. vi ska i bas-
grupperna disskutera boken som vi läst. tror inte det kommer bli alltför
avancerat faktiskt..

nä, nu ska jag ta och ta in sängkläderna och sen hoppa in i duschen!

so lo


Kommentarer
Postat av: Anna Marica

Åh vad skönt att höra:) Ingen magsjuka? Det gäller att ha desinfektionmedel med sig när man ska röra pengarna har jag hört..

2009-02-12 @ 09:27:23
URL: http://annamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0